October 2018

Enige tijd geleden werd ik door de zus van een klant gebeld of ik haar broer kon helpen. Dat heb ik gedaan ondanks dat ik binnen een paar weken zou gaan verhuizen. Na de nieuwkomers aanbieding heeft mijn klant meteen besloten om nog een 10 ritten kaart erachter aan te nemen.

We hebben gebuffeld met z’n tweeën, en het resultaat was naar verwachting.

Onderstaand een mooie beoordeling waar ik best trots op ben en daar doe je het tenslotte voor.

voor en na voor en na

 

A.M. te K
1. Hoe heb je het ervaren? 
Mijn huishouden was behoorlijk in de war geraakt met het overlijden van twee partners in korte tijd De troep in mijn huis stapelde zich langzaam op omdat ik niet de puf had om op te ruimen. Inmiddels was ik zelf wel aan de slag gegaan maar ik vond het lastig te bepalen waar te beginnen en ik ging als een kip zonder kop te werk. Ik vorderde maar langzaam omdat ik het moeilijk vond om keuzes te maken. Op mijn verjaardag kreeg ik voor mijn verjaardag van mijn familie 4 uur opruimondersteuning door Lea kado. Bij het kennismakingsgesprek dat ik met haar had kreeg ik gelijk zo veel vertrouwen en energie dat ik er meteen een strippenkaart van 10 uur bij kocht. Hier heb ik zeker geen spijt van gehad. In 4 sessies hebben we het door mij gestelde doel behaald: de garage en mijn werkkamer opgeruimd en geordend. De systematische, coachende aanpak van Lea hielp mij enorm om nu eens goed door te pakken. Daarnaast hadden we gewoonweg ook veel plezier samen. Niet alleen is Lea heel vaardig maar ze is ook meelevend. Het is niet niks om een onbekende in je privédomein toe te laten maar omdat Lea een integere instelling heeft, kostte me dat uiteindelijk geen enkele moeite. Ik ben bijzonder blij met het resultaat dat we hebben bereikt en ik weet zeker dat ik de rest van de klussen nu zelf ook aan kan.
2. Is het geweest zoals verwacht?
Ik zag er behoorlijk tegenop maar het werk is me uiteindelijk 100 % meegevallen. Lea weet van doorpakken maar liet tegelijk alle beslissingen aan mij over, ze gaf daar ruimte voor en coachte me daarbij. Belangrijk was dat we ook veel lol hadden. Lea is erg onderhoudend en maakte zo een vervelende klus stukken minder zwaar. Al met al boven verwachting dus.
3. Zijn er verbeterpunten?
Ik kan me oprecht geen verbeterpunten bedenken. Ik beb heel veel spullen weggegooid en was eigenlijk bang dat ik van sommige keuzes spijt zou krijgen. Nu, na een paar weken mis ik echter niets. Ik ben opgelucht dat ik schoon schip heb kunnen maken.
4. Zou je me bij een ander aanbevelen?
Absoluut. Al het bovenstaande zegt genoeg. Echt waar voor je geld !

 

voor en na  voor en na

voor en na

Herken je dit?

Kan ik misschien iets voor je betekenen?

Ben jij misschien degene die een Organizer nodig heeft om je over de streep te trekken, om je net dat zetje in de goede richting te geven, of ken je misschien iemand die dringend een organizer nodig heeft en dit zelf ook wel graag zou willen? Je gaat (nog) niet op vakantie, of heb je geen vakantie plannen maar je wil graag orde in je huis en rust in je hoofd, dan ben je bij mij aan het juiste adres.

ik heb een mooie beginners aanbieding voor je.

 

Nieuwe Tips – juli 2017

Besteklade ontspullen

Heb je ook zoveel vorken, messen, lepels, pollepels en ander bestek in je keukenlade(s) liggen dat hij nog maar met moeite dichtgaat? Haal dan de lade(s) helemaal leeg en stop al het bestek in een doos (krat of iets dergelijks) en zet deze in je keuken. (Dit staat misschien niet zo fraai maar het is voor een goed doel moet je maar denken).

Pak tijdens het koken, het tafeldekken enzovoort het bestek uit de doos dat je nodig hebt en leg deze na de afwas terug in de lade. Na twee weken weet je precies welk bestek je wel en niet gebruikt in de praktijk en kun je het bestek dat in de doos / krat zit met doos en al naar de Kringloop brengen.

Oude medicijnen:

Oude medicijnen vallen in dezelfde categorie als oude cosmetica. Je zult er versteld van staan hoeveel tubes, doosjes, stripjes en potjes er in de kastjes en lades liggen voor kwaaltjes die allang verdwenen zijn. Op de één of ander manier vergeten we heel vaak de medicijn la / kast uit te zoeken terwijl we hier behoorlijk wat ruimte mee kunnen winnen. Verzamel alle oude medicijnen die niet meer nodig- of over datum zijn en lever ze in bij de Apotheek.

Tijdsindeling voor opruimen:

Om goed te kunnen opruimen heb je energie nodig en een helder hoofd. Met 15 minuten per dag kom je vaak al een heel eind. Wacht hier bij voorkeur niet mee tot 22:00 uur, maar doe dit op een moment dat je nog fit bent.

Wordt lid van de bibliotheek

Boeken nemen veel ruimte in beslag en ja..,die boekenkast moet je af en toe ook leegruimen en schoonmaken. Doneer daarom boeken die je niet meer leest aan de Kringloop en wordt lid van de bibliotheek of schaf een E-reader aan. dat ruimt heerlijk op in huis!

Boekenkast ontspullen

Boeken: je lijkt er nooit genoeg van te hebben en toch bevatten de meeste boekenkasten een keur aan ongelezen en/of minder geliefde boeken. Puilt jouw boekenkast ook uit en wil je graag wat ruimte maken? Zet dan alle ongelezen en minder populaire boeken met de rug naar achteren op de middelste plank van je boekenkast, zodat je de titel niet kunt zien. Heb je tijd en zin om te lezen? Pak een van deze ‘blind’ gerangschikte boeken en ga lekker in het boek grasduinen. Vergaat je direct de lust tot lezen of valt het boek tegen, stop hem dan in een doos, die je speciaal voor dit doel bij de boekenkast hebt gezet. Breng deze doos met overbodige boeken weg wanneer hij volraakt. Blijkt het wel een leuk boek te zijn? Zet hem dan op de gewone wijze terug in de boekenkast en blader het af en toe eens door.
Veel plezier!

Oude Cosmetica:

De badkamer is voor veel mensen een plek waar veel rommel wordt verzameld. Ik weet dat heel veel mensen diverse flessen shampoo, zeep en andere producten op de planken hebben staan en slechts enkele producten hiervan gebruiken. Dan heb ik het nog niet eens over al die make-up producten die allang niet meer gebruikt worden, maar toch bewaard worden. Make-up is niet eeuwig houdbaar, maar toch doen we er zelden afstand van en vervangen we dit niet regelmatig genoeg. Ga eens door je ‘stash’, zoals beauty bloggers dit zo mooi noemen heen en gooi de producten weg die je toch niet gebruikt of die ruim over hun houdbaarheid heen zijn om nare infecties te voorkomen. Andere verzorgingsproducten in de badkamer die je toch niet gebruikt kun je misschien weggeven aan iemand anders die er wel met liefde gebruik van wil maken.

Schoenen:

Schoenen verdienen natuurlijk een mooie plek. Het organiseren van je schoenen scheelt een hoop ochtendstress. Zet ze mooi bij elkaar op een plank, schoenen rek of in dozen (of in originele doos waarin je ze gekocht hebt) in de kast. Zet je ze aan het eind van de dag ook weer netjes terug dan zijn ze altijd terug te vinden. Bij een rustige inrichting kan je je mooiste schoenen ook uitstallen, ze mogen gezien worden!

Shoppen:

Zorg dat er meer spullen je huis uitgaan, dan dat er binnenkomen. Klinkt logisch, maar het is niet altijd makkelijk.
Als je door de winkelstraat loopt wordt je vaak toch nog verleid om impuls aankopen te doen.
Kijk of je jezelf hiervoor kunt behoeden, want wat voegen al die (overtollige) spullen toe aan je leven!
Geef jezelf de regel dat voor iedere nieuwe aanschaf er minimaal 2 spullen je huis weer verlaten.

 

22 Oktober 2016

Afgelopen zaterdag was ik weer bij mijn vaste klant. Meestal kom ik 2 à 3 keer per jaar bij haar maar omdat ze nu goed door wil doorpakken ga ik het laatste half jaar elke maand naar haar toe.

Nadat we een paar maanden geleden de woonkamer al grondig hadden aangepakt, zijn we de maand daarna op verzoek van de klant met de kleding kasten in de slaapkamer verder gegaan .

Elke trui, t-shirt, broek, vest en jurk zijn gepast en er kon verrassend veel weg.
Sommige stukken konden direct vuilniszak in , andere gingen in tassen voor de Kringloop winkel.
Al met al zijn we hier toch wel 2 hele dagen mee zoet geweest maar het resultaat is prachtig geworden.

Afgelopen Zaterdag was de schuur dus aan de beurt. Het was mooi weer, wel koud maar prima weer om de schuur uit te mesten.

Alles hebben we naar buiten gezet zodat we de schuur konden ontdoen van o.a veel spinnenwebben.

Een kast met verf en verfspullen had de beste plaats in de schuur. Deze kast hebben we nu achter de deur aan de andere kant van de schuur gezet, achter de deur, omdat deze toch niet veel gebruikt wordt.
Op de plaats waar de kast stond staat nu de vriezer. Een betere plek. We hebben de stekker uit het stopcontact gehaald want hij was zo goed als leeg – is zonde van het onnodig energie verbruik en onnodige kosten als je deze in de winter toch niet gebruikt . De vriezer heeft ze later zelf van binnen schoon gemaakt.

Zij had al een aantal jaar 2 bananen dozen vol met spulletjes staan met het idee om deze ooit nog eens op een markt te verkopen, maar dat is er helaas nooit van gekomen.
Ze was het ermee eens om ze daarom nu maar naar de Kringloop te brengen om ruimte in de schuur te creëren.
Ook stond er nog een soort van zelfbouw kast al jaren in een plastic tas op de grond, deze kon ook gelijk mee.
Aan het einde van de dag is alles wat weg kon, weggebracht en weggegooid en 1 krat met spullen apart gehouden om te verkopen .

Het enige wat nog verder geminimaliseerd moet worden is de administratie . Deze zit al netjes in plastic kratten Deze is vorig jaar al helemaal doorgespit, maar daarvan denkt ze bijna zeker te weten dat hier ook nog wel wat van weg kan.

Het was een dag door buffelen maar het resultaat mag er zijn.

Lea.

Get Organized now Opgeruimd staat netjes

voor en na

 

Tip:  Maak een lijstje van alle spullen die je voor een ander hebt bewaard, zet de namen van de beoogde nieuwe eigenaren erachter. Maak met twee van hen een afspraak om de desbetreffende spulletjes tussen nu en twee weken op te halen. Kunnen of komen ze niet?
Jammer, dan zijn jouw gulle giften blijkbaar niet zo welkom als je dacht en kun je de spullen in kwestie zonder pardon naar de kringloop winkel brengen. En nee…. je hoeft ze niet voor een andere vriend of vriendin te bewaren!

 

Juli 2016

Van de week was ik bij een bekende klant aan het werk. Bij haar kom ik gemiddeld 2 à 3 keer per jaar en zij is inmiddels een goede bekende van me geworden.

Ze wilde samen met mij weer de puntjes op de i zetten. Ze wilde haar kleding (kast) uitgezocht hebben en de berging en als het weer het toe liet zouden we ook nog een beetje in de tuin oppruimen.

Wat ik niet wist is dat ze haar woonkamer helemaal veranderd had > “ruimtelijk” vond zij het zelf geworden.
Eerlijk gezegd was ik best wel een beetje geschrokken, niks ruimtelijks aan ; druk en rommelig kwam het op me over en het leek ook wel een beetje op een wachtkamer!

Ik weet natuurlijk ook wel dat smaken verschillen, dat iedereen vrij is om zijn huis in te richten naar zijn of haar eigen smaak, maar met haar gemoedstoestand  was het niet zo een goede zet.

Alle kasten en kastjes stonden naast elkaar geschoven,  aan beide zijden van de woonkamer. De bank stond tegen het raam en de eettafel (vol met spullen) daarnaast.

Één kastje kwam me niet bekend voor en toen ik aan haar vroeg waar ze deze vandaan had, zei ze “die stond buiten op straat, en het leek me wel heel handig om spullen in de stoppen”.

Ik dacht: rustig blijven….. en zei haar dat ze het kastje niet nodig heeft, als ze teveel papieren e.d. heeft, deze opgeruimd moeten worden, maar géén extra kast in de woonkamer!

Ook stond er een (weliswaar) nieuwe fiets in de woonkamer, maar volgens mij hoort ie daar echt niet te staan en ook nog 3 skate-boards stonden/lagen er.

Kleding opruimen gingen we dus niet doen…We zijn de woonkamer weer gaan omtoveren tot een gezellige woonkamer
Dit is natuurlijk allemaal in goed overleg met de klant gegaan, die achteraf enorm blij was met het resultaat.

Wat we die middag gedaan hebben is als eerste een To Do lijstje gemaakt.
Alle klusjes die we tegenkwamen en niet gelijk af konden handelen heeft ze opgeschreven.

Dingen die ze wel meteen kon afhandelen heeft ze gelijk opgepakt.

Een voorbeeld is een plastic tas met spullen die er lag, en niet van haar waren.
Ze heeft één persoon gelijk een app gestuurd of hij het nog wilde hebben en zo ja, wanneer hij het dan kwam ophalen.
Er stond ook nog een hele oude computer bij haar, waar ze allang niets meer mee deed, die een kennis 2 jaar geleden al op zou komen halen.
Ook hem heeft ze gelijk een app gestuurd wanneer hij langs kon komen om het mee te nemen.
Een vestje van iemand anders die gaat ze zelf bij haar langs brengen.
Ze had ook nog 2 kapotte laptops op de eettafel staan, die eigenlijk weg konden, maar waarvan ze niet zeker wist of de harde schijf eruit was.
Ze kent een jongen die hier verstand van heeft , ook gelijk een app gestuurd of hij binnenkort langs kan komen om hiernaar te kijken.

Het kastje is weer uit huis verdwenen, terug naar waar het vandaan kwam,  een grote zware kaarsen standaard die niet meer gebruikt werd is ook de deur uit.

Een kranten/tijdschriften standaard , wat een enorme trekpleister is voor rommel, stof, haren van de kat, en wat al niet meer,  staat op Marktplaats te koop aangeboden.

Je hebt tegenwoordig een gratis Marktplaats app. Je maakt een foto van het te verkopen artikel en dan kan je deze uploaden en gelijk te koop aanbieden.

Ook stond er al jaren een grote onhandige vaas die ooit opgehangen moest worden, maar eigenlijk alleen maar in de weg stond. staat ook op Marktplaats te koop. En een trommel, waar een plant op stond , staat nu ook te koop.
Andere kleine spullen gaan de vuur korf in.

Na de metamorfose wilde ze ook graag een schoon en fris tapijt in de woonkamer hebben.
Ze heeft er één op internet gevonden en 3 dagen later is het kleed thuis bezorgd.

We hebben afgesproken dat wanneer de spullen na 2 weken niet verkocht zijn, ze deze naar de Kringloop winkel zal brengen.

 

Maart 2016

Van een klant, van ruim een jaar geleden kreeg ik laatst een app:
Lea, Ik heb opnieuw je hulp nodig, ben helaas een beetje terug bij af. Kun je me opnieuw helpen!

Natuurlijk wilde ik dat!

Inmiddels ben ik drie keer terug geweest.

Eerste keer de woonkamer weer lekker op orde gemaakt.
Een week later de slaapkamer van de kinderen,

En voor de derde keer, drie weken later de Master Bedroom.
Veel schoon en vuil wasgoed lag er, “door gebrek aan tijd niet aan opruimen toe gekomen”.
We moesten eerst de kasten opruimen om alle overbodige kleding die daar nog in lag en niet meer gedragen werden,
hebben we apart gelegd om ruimte te maken om de stapels schoon wasgoed op te ruimen.
Daarna hebben we al het vuile wasgoed gesorteerd en ook al een deel meteen in de wasmachine gestopt (weg is weg)

We hebben gebuffeld maar wat een fijn- en trots gevoel had mijn klant. Wat je
in een paar uur kan realiseren!

We hebben nog één afspraak staan, om de garage aan te pakken en dan is het huis weer een thuis geworden
waar je familie en vrienden uit kan nodigen ( zonder je te hoeven schamen en/of je troep in een kast te proppen)

Slechts drie afspraken waren voor deze opruim klus nodig.

Tip: Blijf niet in de rommel zitten en bel, mail of app me, dan komen we er samen vast wel uit. 🙂

 

November 2015

Gisteren had ik weer afspraak met een trouwe klant, waar ik gemiddeld vier keer per jaar naar toe ga.
Ze had me zeker niet voor niets gebeld, haar huis was vanwege een grote renovatie behoorlijk overhoop gehaald; een nieuw aangelegde CV door het hele huis.
Heel veel spullen uit de keuken, badkamer, slaapkamer en van de vensterbank stonden nog in dozen in de woonkamer.
Daar wordt je natuurlijk niet erg vrolijk van.
Waar moet je dan gaan beginnen?!

Vanuit de keuken hebben we een grote doos met dubbele schaaltjes en (cocktail) glazen uitgezocht en apart gezet om naar de Kringloop te brengen. Daarna zijn we via de woonkamer, waar de meeste spullen voor de badkamer stonden, naar de badkamer verhuisd. We hebben alles stuk voor stuk uitgezocht, schoongemaakt en weer terug gezet in de badkamer.
Resultaat van een middag samen aan de slag: Twee volle vuilniszakken, een doos vol spulletjes voor de Kringloop winkel en een voldaan gevoel!

Natuurlijk is het nog lang niet klaar, maar we hebben alweer een volgende afspraak in de agenda staan.

 

September 2015

Vandaag heb ik mijn moeder van 85+ mogen helpen.
Zij woont nog zelfstandig, met hier en daar de nodige hulp.

Zij vroeg om mijn hulp omdat zij zoveel medicijnen tegelijk van de apotheek had gekregen dat ze zich letterlijk geen raad wist waar ze ermee naartoe moest.

Ze heeft een handig kastje in de keuken staan met 2 kleine lades erin, en 1 wat grotere lade onderin.

Ik heb de 2 lades met wat prullaria leeg gemaakt. (meteen weg gegegooid wat weg mocht en met een vochtig doekje gelijk even schoon gemaakt)

We hebben in de linker lade de medicijnen gedaan die ze dagelijks nodig heeft en in de rechter lade de medicijnen gedaan die ze voor een maand of meer op voorraad heeft gekregen.

Tijd nodig: 2 x 15 minuten

Blije moeder: onvergetelijk 🙂

September 2015

De scholen zijn weer begonnen en dat betekent dat u weer meer tijd voor uzelf heeft.

Tijd om de dingen op orde te krijgen waar u in de vakantie niet aan toe bent gekomen.

Bel gerust eens voor een vrijblijvend oriënterend gesprek.

Hartelijke groeten

Lea Albert
Tel. 06-22295017

Augustus 2015

Aanbieding 1- ruimte management:

Mijn aanbieding bestaat uit:

  • Kennismakings gesprek
  • Plan van aanpak
  • 3 uur samen aan de slag

Van € 181,50 Voor €130,00 inclusief btw

 

Aanbieding 2 – papier management:
U wilt al geruime tijd uw administratie op orde krijgen en dat is ook echt mogelijk als u nu belt of mailt om een afspraak te maken!

PapiermanagementDe aanbieding bestaat uit een:

  • kennis makings gesprek
  • plan van aanpak
  • 3 uur samen aan de slag

Van € 181,50 Voor €130,00 inclusief btw

Juli 2015

Ik heb weer vele nieuwe tips, die het dagelijkse leven een stukje makkelijker maken. Klik maar hier.

 

Juni 2015

Onlangs werd ik gebeld door een dame. Zij had interesse in de aanbieding van juni.

Zij had vanwege een zeer brede interesse erg veel boeken en wilde nu toch wat op gaan ruimen, en of ik haar kon helpen.

We zijn naar de zolder gegaan, waar de boeken allemaal keurig gesorteerd in dozen stonden.
Boeken over reizen, landen, muziek, talen, kinderboeken, noem maar op.
Op de dozen stond keurig wat er in zat.  Super georganiseerd, maar wel veel te veel.

De klant heeft doos voor doos opgepakt, boek voor boek in handen gehad en zich serieus afgevraagd:
Ga ik dit boek ooit nog eens lezen, is het van belang om het nu nog te bewaren en zij heeft daarna een beslissing genomen; bewaren of weg ermee.

We hebben 3 uurtjes doorgepakt, en stapels met boeken uit gesorteerd.  Mijn klant is nog lang niet klaar maar het is haar nu helemaal duidelijk hoe zij nu verder kan opruimen. En mochten er toch nog vragen zijn of hulp nodig, dan is een belletje of e-mail voldoende, dan maken we gewoon nog een afspraak.

Als Tip heb ik nog mee gegeven:  Om voor de boeken die mogen blijven een boekenkastje aan te schaffen, zodat die makkelijk te vinden zijn zonder eerst een doos te hoeven verplaatsten.

 

November 2014

Vandaag was de ouder slaapkamer aan de beurt. De kasten en laden hebben we daar waar nog nodig uitgezocht en schoongemaakt. We hebben veel weg kunnen doen. Ik heb geprobeerd zo goed mogelijk een voor en na foto te maken en wat we allemaal uitgezocht hebben wat weg kan. Jammer dat je niet alles kan fotograferen.



De ouder slaapkamer  – voor en na


En alles wat weg kan

Oktober 2014

De maand oktober zijn we lekker verder gegaan met het opruimen van het huis. De kinderkamers zijn gedaan, de overloop (geen foto van) de gang beneden. Binnenkort gaan we weer verder. Het is heerlijk om te zien hoeveel vooruit gang er al is geboekt.


De meisjes kamer – voor en na

 


De jongens kamer – voor en na


Kast onder de trap – voor en na

September 2014

Hierbij een kleine update van september wat ik zoal gedaan heb.

Als de situatie bij u thuis zo uit de hand is gelopen, dan is het tijd om Get Organized Now in te schakelen.

Telkens zie je een voor en na foto.
Bij de laatste foto zijn we nog niet helemaal klaar. Mijn klant heeft keihard mee gewerkt en heeft snel beslissingen genomen

Alle 3 keer hebben we 4 uur gewerkt. De klus is nog niet geklaard, er is nog veel werk aan de winkel.

17 augustus 2014
Het was een onverwachte mooie woensdagmiddag, en ik had een afspraak om op te gaan ruimen. We konden kiezen: 1. binnen opruimen of 2. buiten opruimen.
We hebben gekozen om buiten op te ruimen.
En dit is het resultaat van een middagje buffelen

4 juni 2014
Vandaag was ik bij een klant die ik al eerder heb geholpen.

Een drukke omgeving doet haar geen goed (ADD) en haar wens was vooral gericht op de woonkamer, om daar zoveel mogelijk rust te creëren.

Er staan veel kastjes met laadjes. Dat kan heel makkelijk zijn, maar er schuilt ook het gevaar in om er snel even iets in te stoppen, met als gevolg dat je al snel niets meer kan vinden.

2 laadjes zaten vol met gereedschap (in de woonkamer) terwijl deze in de schuur opgeborgen konden worden.

We hebben eerst een aantal spullen, op haar verzoek,  die zij dubbel had op Marktplaats gezet. Goedbedoelde vrienden hadden keuken spullen gegeven, maar vier ovens/magnetrons is teveel van het goede.

Daarna hebben we een kastje vol met kleding en ander spullen uitgezocht, weggegooid en opgeruimd.  Voor het kastje hebben we een andere plek gezocht.

De klant wilde op de leeggemaakte plaats graag een plant hebben, die op een andere plek in de verdrukking stond. Op de nieuwe plaats komt deze inderdaad veel beter tot zijn recht.

Daarna zijn we de grote kast in de kamer aan gaan pakken. Er stonden niet eens zoveel spullen in (deze hebben we een vorige keer al uitgezocht en opgeruimd), maar het was wel weer een rommeltje geworden.

(zie de voor en na foto). We hebben eerst ergens anders ruimte moeten creëren om de spulletjes uit de grote kast een plek te kunnen geven.

Met een paar uurtjes was de klus weer geklaard. Ik zal hier zeker nog vaker komen, maar het werk wordt steeds minder .

Het was weer een dankbare dag.


voor en na


voor en na

1 en 8 mei 2014
komt deze advertentie in de Gooi en  Eemlander en kleinere huis aan huis bladen in Het Gooi.

Get Organized Now, Lea Albert, 49824 Laar (bij Coevorden)

16 maart 2014

NIEUW!

Cadeaubon van Get Organized Now

U kunt deze cadeaubon direct via mijn contactformulier bestellen.

TIP: wanneer je iemand een paar uur Organizing cadeau wil geven.
Maart en april is er een super voorjaars aanbieding.

Neem eens een kijkje bij mijn aanbiedingen.

27 februari 2014
komt deze advertentie in de Gooi en  Eemlander en de regionale dagbladen
Get Organized Now, Lea Albert, 49824 Laar (bij Coevorden)

8 januari 2014
Get Organized Now start door met een nieuwe, professionele website

24 januari 2013
Mijn klanten wilde heel graag weer een opgeruimde garage, waar zij zelf maar niet aan toe kwamen.
”zodat ik weer makkelijk mijn spulletjes kan vinden als ik die weer nodig heb”.
Bij -5  C zijn we aan de slag gegaan, met handschoenen aan, en het resultaat mag er wezen.
4 grote kunststof opbergdozen en een paar kleinere hebben we overgehouden. Er is nu ook weer ruimte genoeg voor alle fietsen en een paar pallets hout voor de open haard.

Voor Na
voor en na

Missie geslaagd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *